10 merken die te hard hebben geprobeerd tijdens Pride Month in 2019


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Het is Pride Month, de tijd van het jaar waarin bedrijven hun uiterste best doen om te bewijzen hoe ondersteunend ze zijn.

Regenbogen zijn overal: in kledingwinkels , in openbare etalages en op bijna elk merklogo op Twitter. En terwijl sommige winsten van speciale Pride-merchandise naar waardige non-profitorganisaties gaan, schenken andere merken een schamel bedrag, en sommige merch wordt gewoon gebruikt om extra winst te genereren. (Het is de moeite waard om te vermelden dat veel bedrijven die hun merken met regenbogen voor Pride pleisteren ook grote bedragen schenken aan politici die zich actief verzetten tegen LGBTQ-rechten.)

Dan is er de merch and branding die maar een stap te ver gaat. Of deze producten zijn veel te oubollig voor publieke consumptie, of de merken zelf zijn te hypocriet om erbij betrokken te zijn.

ZIE OOK: Hell, Michigan is nu Gay Hell, Michigan dankzij YouTuber, Elijah Daniel

Als een vreemd persoon zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik persoonlijk te veel van aardetinten houd om ooit iets regenboogs te dragen. Toch is er een regenboog uitrusting waar ik me comfortabel bij voel – zoals een regenboog T-shirt bijvoorbeeld. Dan is er Rainbow Merchandise die het te ver voert, zoals een rare seltzer . Hoewel ik gedurende mijn hele leven op verschillende punten werd gediscrimineerd omdat ik vreemd was, voelde ik me altijd geaccepteerd door de seltzer-gemeenschap en heb ik nooit echt koolzuurhoudende dranken nodig gehad om mijn bondgenoot te zijn.

Als merken deelnemen aan Pride Month, moeten ze artistieke limieten instellen. Sommige producten zijn gewoon te saai en mogen nooit als vreemd worden gezien terwijl elders ergens een veel te verrassende regenboog voor het menselijk oog is.

Hier zijn enkele van de meest overpride Pride-producten en -merken van 2019. Hoewel sommige van deze merchandising eerder zijn uitgebracht, zijn ze dit jaar vrijgegeven of opnieuw uitgebracht en verdienen ze de publieke aandacht.

1. De Make-up Groot-Brittannië Pride-hoed van de Trump-campagne

Tenminste breekt de regenboog het rood.

Tenminste breekt de regenboog het rood.

Afbeelding: troef maakt Amerika weer geweldige commissie

Tussen het verbieden van transgenders uit het leger, het voordragen van een groot aantal federale rechters die tegen LGBTQ-rechten zijn en het proberen om bescherming te bieden aan transgenders in opvangtehuizen voor daklozen, heeft de Trump-regering een duidelijk anti-LGBTQ-agenda vastgesteld. Het is bijzonder vervelend om te zien hoe de Trump-campagne deze 35 dollar-hoedjes op de markt brengt, terwijl ze de queer en trans-rechten terugdraaien.

En eerlijk gezegd, alleen vanuit een esthetisch perspectief is dit veel te veel kleur voor één hoed. Beter doen, Trump campaign hat designers. De opbrengst van deze hoed gaat zelfs niet naar non-profitorganisaties.

2. Bubly bruisend water voor Pride

Eindelijk, LGBTQ water.

Eindelijk, LGBTQ water.

Afbeelding: Amazon

Als een buitenbeentje heb ik me altijd redelijk comfortabel gevoeld door de mousserende watergemeenschap te navigeren. Ik moet nog persoonlijk worden afgewezen door Perrier of Pellegrino. Ik weet niet zeker waarom Bubly heeft besloten om hun producten voor Pride te verkopen, maar hier zijn ze dan.

Bubly heeft op zijn minst besloten om samen te werken met de Stonewall Community Foundation, die beurzen, beurzen en beurzen biedt aan de LGBTQ-gemeenschap. Een 18-pack van 12-ounce blikken is beschikbaar op Amazon voor $ 10,44.

3. Trots op Listerine

Queer ... mondwater?

Queer … mondwater?

Afbeelding: screenshot / doel

Toen Listerine mondwater hun Pride-antiseptische middel dit voorjaar uitbracht, brak queer Twitter begrijpelijkerwijs uit en beschuldigde het bedrijfskantoor. Ik ben homo en ik heb absoluut geen mondwater nodig om me te accepteren.

Een pluim voor het moederbedrijf van Listerine Johnson & Johnson voor het ten minste uitvoeren van hun Care with Pride-programma, dat sinds 2011 meer dan $ 1 miljoen aan LGBTQ-non-profitorganisaties heeft gegeven.

4. Marks & Spencer LGBT-sandwich

LGBT-mensen: “het zou fijn zijn als mensen zouden kunnen stoppen ons te misbruiken wanneer we de handen in het openbaar houden, we LGBT-lessen in scholen zouden kunnen onderwijzen en als de BBC zou kunnen stoppen met het bespreken van ons bestaan ​​op live-lucht, dat zou geweldig zijn

Kapitalisme: “wat we hier echt voelen, is dat je je eigen broodje wilt” pic.twitter.com/uIixEel2pq

– Louis Staples (@LouisStaples) 3 mei 2019

De Britse supermarktketen Marks & Spencer (M & S) heeft deze boterham in het voorjaar geïntroduceerd, wat tot hilarische hoeveelheden verontwaardiging op Twitter heeft geleid . Eerlijk gezegd ben ik een beetje teleurgesteld dat het merk niet meer heeft gedaan om het “Q” -gedeelte van LGBTQ te integreren. De ketting had gemakkelijk een heerlijke maaltijd, queso, in de sandwich kunnen verwerken.

Hoe je ook denkt over de sandwich, M & S doneert £ 20.000 aan Akt, een Britse LHBTQ non-profit voor dakloosheid van jongeren en € 1000 aan BeLonG To Youth Services, dat LGBTQ-jongeren in Ierland dient.

5. De Budweiser Pride-collectie

Als iemand die echt de voorkeur geeft aan goedkope, smakeloze bieren, heb ik niets tegen Budweiser. Maar Budweiser overdrijft Pride dit jaar. Het Budweiser VK-account tweette foto’s van verschillende flessen, specifiek gestileerd voor de verschillende identiteiten die deel uitmaken van de LGBTQ-gemeenschap, waaronder: biseksuelen, pansexuelen en aseksuele mensen. American Budweiser heeft een collectie regenboogflessen geïntroduceerd.

Voor elke Rainbow Bud Light-fles die wordt verkocht, doneert Anheuser-Busch $ 1 aan GLAAD , een van de grootste LGBTQ-non-profitorganisaties in het land.

Opgewonden om te onthullen dat we nu trotse sponsors zijn van Pride in Londen! We werken nauw met hen en onze liefdadigheidspartners samen om de diversiteit binnen de LGBT -gemeenschap en Fly the Flag voor iedereen te vieren tijdens het #PrideJubilee

Een voorproefje van wat komen gaat … pic.twitter.com/g1FYlXqJJk

– Budweiser UK (@BudweiserUK) 31 mei 2019

Het hele ding was gewoon te verdomd veel.

Magenta is voor aantrekking van hetzelfde geslacht, blauw is voor aantrekking tot andere geslachten dan het jouwe, en lavendel (een mix van de twee) staat voor aantrekking tot je eigen en andere geslachten, hoewel sommigen het anders interpreteren. pic.twitter.com/BRWeTo2C5j

– Budweiser UK (@BudweiserUK) 31 mei 2019

6. Dr. Martens

10 merken die te hard hebben geprobeerd tijdens Pride Month in 2019

Afbeelding: Dr. Martens

Toen ik in mijn tienerjaren volwassen werd, was ik gehecht aan mijn zwarte Dr. Martens. En eerlijk gezegd ben ik bedroefd dat het merk zo’n levendige esthetiek heeft gekozen om de trots van LGBTQ te vieren. Ze hadden een andere manier kunnen vinden om Pride Month te herkennen zonder hun goth-cred te verzachten. Deze schoenen, naast andere Pride-producten, zijn verkrijgbaar voor $ 145 op de site van het merk.

Dr. Martens doneert een deel van de opbrengst van deze koffer aan het Trevor Project , een non-profitorganisatie die crisisinterventie en zelfmoordpreventie biedt aan LGBTQ-jongeren.

7. De Pride-collectie van American Apparel

Er is hier tenminste geen regenboog

Er is hier tenminste geen regenboog

Afbeelding: screenshot / american Apparel

Ik juich American Apparel toe voor het doneren van 100 procent van de opbrengst van hun Pride-collectie aan het LGBT-centrum in Los Angeles . Ik kan dit bizarre shirt dat ze eerder hebben verkocht niet zomaar overnemen, maar zijn opgenomen in hun Pride Month-collectie, die de volgende woorden bevat die zijn verboden door de Centers for Disease Control and Prevention : diversity, transgender, evidence-based, science- gebaseerd, foetus, rechten en kwetsbaar.

Toch is dit shirt beschikbaar voor de relatief betaalbare prijs van $ 24.

8. Fierce Pride cologne van Abercrombie & Fitch

Gay pride abs

Gay pride abs

Afbeelding: screenshot / abercrombie

Deze Pride Month , Abercrombie & Fitch schenkt opbrengsten (tot $ 100.000) uit hun Pride-collectie en Fierce cologne-lijn aan het Trevor Project, een zelfmoordinterventie en non-profitorganisatie voor crisispreventie ten dienste van de LGBTQ-gemeenschap. De non-profitorganisatie is goed, maar het gebruik van iemands gebeitelde buikspieren en een extreem oubollige eau de cologne-naam om die eerste winst te verdienen is slecht.

Een fles van 6,7 ounce Fierce cologne zet $ 138 terug.

9. Rainbow sorbet limited edition Gummies van Plus Products

Queer gummies, jullie allemaal

Queer gummies, jullie allemaal

Afbeelding: screenshot / plus producten

Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik ben persoonlijk niet gediscrimineerd door de gomgemeenschap van CBD. Voor mensen die op zoek zijn naar representatie in de wereld van cannabisproducten (deze bevat ook 5 milligram THC), heb je deze Gummies van Plus-producten, exclusief verkrijgbaar in Californië.

Plus Products doneert $ 1 van elk verkocht blik aan het LGBT-centrum in San Francisco.

10. YouTube

YouTube is de afgelopen maand onder vuur komen te liggen van de LGBTQ-community

YouTube is de afgelopen maand onder vuur komen te liggen van de LGBTQ-community

Afbeelding: screenshot / youtube

Weinig merken hebben meer kritiek gekregen omdat ze de LGBTQ-gemeenschap deze maand niet beschermden dan YouTube. Het bedrijf, dat zijn Twitter-avatar in een regenboogvorm bracht en dit jaar een slordige Pride-themadocumentaires uitbracht, werd dichtgeslagen nadat ze weigerden YouTuber Stephen Crowder’s anti-homevideo’s tegen Carlos Maza te vernietigen . LGBTQ-makers hebben ook het platform beschuldigd van het niet doen van genoeg om pesterijen te beteugelen.

Voor Pride Month dit jaar promootte en ondersteunde YouTube drie originele LGBTQ-documentaires en maakte ze allemaal beschikbaar op de gratis, met advertenties ondersteunde kant van het platform.

Als YouTube – of een van deze merken, echt – Pride wil vieren, moeten ze intern de LGBTQ-gemeenschap beter van dienst zijn. Of op zijn minst een beetje minder oubollig zijn.

Als je met iemand wilt praten of zelfmoordgedachten hebt, sms de Crisis Text Line op 741-741 of bel de National Suicide Prevention Lifeline op 1-800-273-8255. Voor internationale bronnen is deze lijst een goed startpunt.

Lees Meer

Leave a Comment