De cannabisindustrie is nog niet volledig in ontwikkeling, maar het zit op de precipic


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Hoewel sociale kanalen niet helpen, nemen influencers de speling op

Ik stel me vaak voor hoe het was om het team te zijn dat Apple had gemaakt in de tijd dat ze uit een garage werkten. Er was een moment waarop alleen zij de technologie konden visualiseren die op een dag talloze levens zou veranderen door uitvindingen van consumentenproducten. De meeste consumenten hadden geen idee wat er zou komen.

We bekijken de cannabis- en hennepindustrie op een vergelijkbare manier. Het is geen computertechnologie, maar het is een moleculaire, menselijke, fysiologische technologie. Tussen de geschatte 80 tot 160 cannabinoïde moleculen die deze planten produceren, het onbeperkte aantal terpenen dat bestaat en de diverse toedieningsmethoden voor menselijk gebruik, zijn er een veelvoud aan combinaties om te gebruiken bij het maken van producten. Of het nu gaat om de verzwakking van epilepsie, migraine of het gebruik van hennepvezel om stoffen op een milieubewuste en kostenefficiënte manier te maken, er zijn een overvloed aan mogelijkheden voor producten die leiden tot menselijke voordelen.

Met dit in gedachten leven we momenteel in een wereld waar Google, Facebook en televisienetwerken niet werken met een cannabis- of hennepbedrijf, voor zover bedrijven dit verdienen. Wij geloven dat het bloeien en uitbreiden in deze industrie op dit moment parallel loopt met het verkennen van het onbekende gebied van een nieuwe grens. Marketinginspanningen moeten innovatief, effectief en organisch zijn.

Cannabis- en hennepmerken moeten er op een organische manier stilletjes in doordringen om het dagelijkse leven te infiltreren.

Er zijn een aantal belangrijke onderwerpen waarmee u rekening moet houden wanneer u wilt begrijpen hoe u kunt verkopen binnen de cannabisindustrie. Merken moeten zich minder zorgen maken over de verkoop van zichzelf en zich meer bezighouden met het opleiden van consumenten. Ze moeten zich richten op het bouwen van een product en erop toezien dat de consument het product begrijpt en zich ermee identificeert, aangezien dit een eerste kans is om op de markt te komen. Onderwijs is misschien wel de belangrijkste factor die bijdraagt ​​aan de aanhoudende groei, aangezien deze industrie zich snel over de hele wereld uitbreidt.

In een wereld waar traditionele marketing via de influencer-wereld een overname heeft gekend, vindt de cannabisindustrie voordeel via deze marketingkanalen. Omdat cannabisbedrijven geen toegang hebben tot traditionele kanalen voor marketing en reclame, zijn sociale media en persoonlijkheden een vanzelfsprekend partnerschap geworden. Ten slotte hebben tal van bedrijven gekozen voor het lanceren van hun eigen evenementen en mobiele winkels om de zichtbaarheid van hun merken te vergroten en de gebruikerservaring te verbeteren. Of het nu gaat om een ​​pop-up evenement op een muziekfestival, een conferentie waar bedrijven en investeerders samenkomen of gewoon een schoon, aantrekkelijk display in een winkel in een lokale buurt, hennep- en hennepmerken zouden moeten kijken om rustig te infiltreren in het dagelijks leven op een organische manier. In de wereld van vandaag is het absoluut noodzakelijk voor bedrijven om opzettelijk en proactief te zijn in hun marketinginspanningen om ervoor te zorgen dat hun merken zichtbaar en aantrekkelijk zijn voor het concurrentievermogen van de industrie.

Marketinginspanningen in de cannabisindustrie van vandaag kunnen zeker een uitdaging zijn. Dat gezegd hebbende, wordt gelegenheid gecreëerd waar er moeilijkheden zijn. De recente overname van Beboe, een lifestyle cannabis merk, is bijvoorbeeld een voorbeeld van het feit dat cannabismerken, zelfs al in het begin van de beweging correct gemaakt, zeer grote bedrijven kunnen bouwen.

Na verloop van tijd zullen deze belemmeringen voor de markt onvermijdelijk naar beneden vallen. Naarmate de regelgeving wordt gecementeerd, zal cannabis minder kosten kosten en zal deze steeds meer beschikbaar zijn voor de consument. Zowel online als echte marketinginspanningen zullen een manier vinden om samen te werken met de consumentenwens voor cannabis en hennepproducten. Er zullen tal van winnaars zijn op het gebied van merkproducten vanwege het feit dat bijna elk product in de supermarkt een potentieel doelwit is voor geïnfundeerde cannabinoïden. Dit is ook van toepassing op bijna alles achter de toonbank en voor de toonbank bij apotheken.

De mogelijkheid om te investeren of mee te doen is zeker nu. Er is altijd een voordeel wanneer je als eerste naar een markt gaat. De mogelijkheid is echter niet alleen nu, maar zal expanderen naarmate de tijd vordert. De potentiële combinatie van producten en bezorgmethoden voor consumenten is eindeloos, en het voelt alsof we gewoon aan het oppervlak krabben. We zijn ervan overtuigd dat de cannabis- en hennepindustrieën in staat zijn om te helpen de planeet opnieuw te verbinden en te helen.

Lees Meer

Leave a Comment