Kencko haalt $ 3,4 miljoen neer om u te helpen meer fruit en groenten in uw dieet te krijgen


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Kencko , een bedrijf dat mensen wil helpen meer fruit en groenten te eten in hun dagelijks leven, gaat naar de feestmodus nadat het een zaadronde van 3,4 miljoen dollar heeft aangekondigd voor groei en productontwikkeling.

We hebben het bedrijf vorig jaar geprofileerd , maar – voor degenen die het hebben gemist – ontwikkelt Kencko plantaardige producten die mensen helpen gezond te eten zonder de pijn van vreselijk smakend voedsel of ander extreem eten te moeten ondergaan. Dat wil zeggen dat de vruchtendranken, het eerste product van het bedrijf, de pulp en vitamines bevatten die niet aanwezig zijn in geperst sap, maar in een handig sachet zitten dat flash-bevroren en langzaam gedroogd is om al het goede te behouden. Het bedrijf zegt dat elk pakket, dat 20 g is en vermengt met water, twee van de vijf-per-dag aanbeveling bevat voor groente- en groente-porties.

Op dit moment verkoopt Kencko – wat gezondheid in het Japans betekent – de fruitdrank met zes verschillende smaakopties. Oprichter en CEO Tomás Froes zei dat het plan is om voor dit jaar maar liefst zes nieuwe opties toe te voegen. Ook komen er twee nieuwe producten die, net als de drankjes, zijn gemaakt van 100% biologisch fruit en groenten om het opnieuw gemakkelijk en lekker te maken om gezond te eten.

Naast producten gebruikt Kencko het nieuwe kapitaal ook om zijn direct-to-consumer strategie te ontwikkelen. Een groot aandachtspunt daarbij is de mobiele app die momenteel in bèta is met vroege klanten, maar dit jaar een volledige lancering zal krijgen, volgens Froes.

Kencko-producten worden verkocht in eenheden, maar ook als abonnement en die bundel bevat een persoonlijke voedingsdeskundige – van het eigen team van Kencko – die de in de app verzamelde gegevens gebruikt om klanten te helpen hun dieet en hun benadering van gezondheid te personaliseren. Verderop in de rij, dat kan bestaan ​​uit face-to-face afspraken in delen van de VS en op afstand gebaseerde sessies, voegde Froes toe – die het 25-persoonsbedrijf runt met mede-oprichter en CBD Ricardo Vice Santos.

Kencko is gericht op de VS en Canada, maar het is wereldwijd beschikbaar. Klanten kunnen de fruitdrank kopen via een proefpakket van $ 16 voor drie dagen of meer toegewijde pakketten van 20 en 60 sachets, die respectievelijk $ 60 en $ 150 kosten.

Froes werd veganist na de diagnose acute gastritis. Hij werd geïnspireerd om het bedrijf in 2017 te starten nadat een 90% groente- en fruitdieet de toestand zonder medicatie had opgelost – een arts had hem eerder verteld dat hij de rest van zijn leven met een cocktail van pillen zou moeten worden behandeld.

kencko box20

Nu met plantaardige merken zoals Impossible Foods en Beyond Meat bloeit en de berichtgeving in de media over de wetenschap en de duurzaamheid van voedsel vergroot, gelooft Froes dat de belangstelling voor opties voor gezonde voeding nog nooit zo hoog is geweest.

“Er is vraag naar meer transparantie en kennis van ingrediënten”, legde hij uit in een interview. “De afgelopen jaren hebben een compleet nieuwe revolutie rond voedsel tot stand gebracht.”

De investering kwam van NextView Ventures, LocalGlobe, Kairos Ventures, Techstars, Max Ventures en andere niet nader genoemde ondersteuners. Kencko nam vorig jaar deel aan de Londense gaspedaal van Techstar.

Lees Meer

Leave a Comment